To dream is not to pretend



Hej!
Har inte så mycket att skriva nu eftersom jag ligger hemma och är sjuk. Jag antar att ni inte vill veta in i minsta detalj hur mycket jag hostar och snorar. Har jag rätt? Ska försöka ta tag i matteläxan som jag har tills i morgon lite senare. Jag brukar vanligtvis gilla matte men när det kommer till algebra och andragradsekvationer förstår jag verkligen inte logiken i det hela.

Nu ska bara veta hur glad jag blir när ni kommenterar mina inlägg! Fortsätt med det!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jouline

Tack för dina fina ord om min blogg :) Ja nä jag hoppas inte jag åker på något. Men usch stackars dig.. lilla där hemma och hosta och ha dig. Ja man vet ju hur jobbigt det är och hur dåligt man mår. Ta en kopp te, kanske hjälper det för din hosta om du nu gillar te? Annars kan du värma mjölk men lite socker i som jag gör då jag har hosta. Det dämpar faktiskt hostan :)

kram!

2011-09-19 @ 11:43:48
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Spökis

Hey ägget gissa vem jag är.......

2011-09-19 @ 15:39:35
URL: http://Mollyeeb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0