Forever and for always

Hej på er!
Idag lekte jag duktig modefotograf då jag fick ett fotojobb av min älskade mormor och hennes vän. Mitt arbete var att fota ett antal bröllopsklänningar och västar som senare ska säljas och det var otroligt roligt att göra! Jag fick även stå framför kameran iförd en klänning som inte passade på dockan som vi använde till de andra. Det är inte varje dag man är uppklädd och redo att vandra längs altargången.. dock är det nog lite för tidigt för mig och med tanke på att jag inte har någon att gifta mig med kan det bli lite problem, haha. Kläderna var i alla fall väldigt vackra med många fina detaljer och mönster. Gillade framför allt en av klänningarna som var spetsklädd upptill och hade ett väldigt fint fall i kjolen. Längst med ryggen var den även prydd med cirka 200 knappar. En kreation att dö för med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Molly

ooooh såg på insta :)



Visit my bloooooog: mollyeeb.blogspot.com

2012-04-02 @ 08:16:58
URL: http://mollyeeb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0