Prov och prioriteringar

Orkar inte skriva, orkar inte plugga. Orkar definitivt inte läsa på inför det nationella provet som är i morgon. Vill bara sova och glömma all stress och förväntningar som tynger mina axlar. Men nejdå, här ska det inte vilas det minsta. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag sitta uppe långt efter att midnattstimmen är slagen. Prioriteringarna är inte på topp just nu som ni förhoppningsvis redan har förstått. Borde börjat tidigare.. en läxa jag aldrig tycks lär mig!

Kommentarer
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Det är alltid så, gör alltid läxor i sista minuten! Men vad är det för nationellt prov du har, för jag har inget imorgon?? Stort lycka till vännen, det kommer gå bra! <3

2012-04-24 @ 22:38:55
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0