Change is good

Hej på er!
Har inte skrivit på ett bra tag men hoppas att ni inte dött av det. Eller så dör ni nu med detsamma av mina otroligt trista inlägg. Jo, det är ju så att min dator har krånglat nu ett tag och jag har därför fått använda min systers (som jag inte gillar. Är av en liten modell som jag inte är van vid då jag har en stor) Men nu bannemig har jag minsann skaffat mig en alldeles sprillans ny! Visserligen var det inte jag som köpte den eftersom vi inom familjen bestämt att jag ska få den i för tidig födelsedagspresent då jag fyller vuxen, men jag var allt med och pekade. Fyller år i maj så det är inte allt för lång tid kvar. Så nu har jag en bra och snabb dator och dessutom är den vit. Så fint, så fint!

Ska försöka rädda alla nytagna bilder som ligger på min andra dator men det är nog inte det lättaste eftersom att den knappt startar. Behöver stå i några timmar för att man ska kunna klicka på ikonerna på skrivbordet utan att den ska tänka i all evighet. Men vi får hoppas på det bästa!

Hoppas att ni har det underbart!
Kram

(Vet inte varför jag alltid slutar med kram. Har blivit något av en vana. Känns helt plötsligt väldigt mesigt men jaja)

Kommentarer
Postat av: Molly

Kan du inte bli lite mer macho och sluta varje inlägg med "Fuck you bitches!" hahahhahaha jag är sååå rolig. Men hur som, ser fram emot mer inlägg Hääääär så det så!



Kram

2012-02-24 @ 19:42:21
URL: http://mollyeeb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0