Hips don't lie

Behöver införskaffa lite nya kläder för till helgen blir det festligheter vill jag lova. Inte mindre än två nyblivna 18-åringar bjuder till fest och det ska bli så roligt! Denna helgen har inte alls gått i samma tecken. Har fokuserat på att inte göra någonting och varva ner efter veckor fulla med inlämningar och prov. Har dock blivit lite läxläsning men annars har det varit lugnt. Var på mitt livs första zumbapass idag och det var mycket spännande. Kändes bra men såg antagligen inte lika bra ut som man föreställde sig. "Höft, höft, chachacha. Och så shakar vi!" Haha yeah right? Men vi körde på jag och min mor, med mycket fniss och glädjetårar. Nästa söndag är nästa pass bokat. Nu kan vi ju ändå grunderna så det borde ju gå bättre då kan man ju tycka. Vi får väl se!

Kommentarer
Postat av: Molly

Sv: nyeaa... yeah J-Lo looked smokin' but P. Cruz I dunno......

2012-02-27 @ 20:02:08
URL: http://mollyeeb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0