ÅRSRESUMÉ I STORA DRAG

Här kommer en lite årsresumé! Dock finns inte allt med som jag hittat på under året och ni får ha lite översikt med bildernas ordning.

image description
Följde med Linnéa på födelsedagsfest med Schillerskamänniskor.
image description
Glassade med Molly på stan.
image description
Brunchade med Linnéa på stan. Hon började senare och jag var ledig dagen till ära.
image description
Kalasade med jordgubbar och glass på Azras altan med fina vänner.
image description
Grillfest hos Terese i början av sommaren.
image description
Hälsade på mammas kompis på camping. Åkte ut och fiskade/solade och pappa (bilden) fick första fisken.
image description
Följde med Rebecka med familj till Gotland och levde livet. Fotade, spelade kubb, besökte Visby och medeltidsfestivalen samt myste och hade roligt. (Missuppfatta inte. Jag hade självklart roligt hela vistelsen.) Detta var i slutet av sommaren, efter jobb och ledighet.
image description
Var med i kommunens Luciatrupp. Hade jätteroligt och träffade underbara människor som jag nu saknar. Denna tid var dessutom väldigt stressig men absolut ett minne för livet som jag kommer att bära med mig för all framtid.
image description
Shoppade och fikade en del med min bästis. Hihi
image description
Var på halloweenfest hos en trej i parallellklassen.
image description
Träffade dessa goa tjejer dagligen under hela året.
image description
Hade ensemblekonsert i skolan. Var med i två ensembler då jag utöver min egna körade bakom Azras (bilden) tillsammans men Ida, Minéa och Alexandra.
image description
Spelade musik i mängder.
image description
Fikade i mängder.

Hade velat sortera bilderna i månadsordning men ni får nöja er med detta. Bilderna är endast tagna med mobilkamera och är inte enda från början av året.

Hoppas att ni har haft ett underbart 2011 för det har jag! Nu gör vi 2012 ytterligare lite bättre. Är du med mig?

Kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0