Bilder från min iphone



Har inte informerat er om vad som hänt i veckan mer än att jag tränat en del. Därför slängde jag snabbt ihop ett collage bestående av bilder från min telefon. Skärpan på bilderna är på grund av det inte den bästa. Hoppas att ni ser ändå! Jag har bland annat pluggat och stått "modell" för en kompis skolarbete med medeltid-riddartema. I onsdags gick jag och Azra och tittade på en kompis konsert (thank god for GPS, haha, det var lite svårt att hitta dit) och i fredags firade vi alla Mollys födelsedag. Igår var det dunderfest för en klasskompis i en lokal med massor av folk i alla åldrar. Händelserik vecka må jag säga! Idag var det planerat att jag och några tjejer från klassen skulle träffas och plugga inför engelskadebatt men vet inte hur det blir med det.

Hoppas att ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0