Ett spår av längtan

Igår kom mitt nya objektiv och jag är så nöjd! Kommer användas flitigt nu de kommande månaderna då min lillasyster konfirmerar sig och Thailandresan närmar sig med stormsteg. Har dessutom planerat lite fotograferingar nu under våren!

Idag har jag varit ledig som varje onsdag men besökte inte skolan denna gång. Jag sysselsatte mig med att baka kladdkaka och spela piano och hamnade också framför tv:n en stund. Nu på kvällen har jag därför suttit med läxorna vilket kanske är en dålig plandering och struktur av pluggandet men just denna läxan tyckte jag var lite rolig då vi skulle "planka" (sätta noter, rytm och melodi) en låt som läraren spelat in. Text och musik fanns därför inte att hitta på internet och det innebär att det inte fanns något sätt att fuska på. Om jag har gjort rätt återstår att se men det känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0