It's all about the drama

Förra veckan var det utekväll, denna helgen är jag hemma. Ska tillbringa tid tillsammans med mina kära historiaanalyser och som ni förstår kommer det att bli jättetrevligt. Orsaken till att jag inte skrivit här på ett tag är för att min dator har krashat (varför händer det alltid mig?) och jag använder min systers men det är roligt att se att ni fortfarande håller koll. Som tur var hade jag säkerhetskopierat mina bilder och min musik till den externa hårddisken innan allt försvann men ska försöka att inte ta upp allt för stor plats på denna dator då det inte är min. Annars har jag haft ganska mycket att göra denna veckan när det gäller skolarbete och har inte haft bloggen i åtanke. 
 
I söndags var jag, syster, mamma och mormor kulturella då vi var på Göteborgsoperan och kollade på musikalen Chess. Älskar verkligen att gå på sådana uppsättningar då jag själv går på musiklinje. Den var jättebra och oj vilka fantastiska sångare/sångerskor. Om ni har möjlighet att se den, se den!
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Molly

Äntligen! :) Skriv meeeeeer jag klickar in här jämt bah så du vet! Fin bild osså <3


ps. you've just been mollyfied......

Svar: Haha! Jag visste att du var en trogen följare Molly! Puss ♥
Hanna

2012-11-24 @ 19:14:29
URL: http://mollyeeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0