Ta mig till kärlek, ta mig till dans

 
Av någon anledning har det stått ganska still här ett tag. Har varit fruktansvärt trött och bloggen är tyvärr det som fick ta smällen, om man nu ska uttrycka sig så. Ska försöka komma igång igen med både fotografering och uppdatering men det är lättare sagt än gjort. Har förövrigt bloggat här i snart två år (!) och om jag någon gång har skrivit någonting vettigt är ju en annan sak. Haha.  
 
Tänkte göra en kort sammanfattning över vad jag har pysslat med de senaste dagarna och veckorna då jag inte skrivit här. Har bland annat haft lunchkonsert med min ensemble och repat väldigt mycket inför detta. Har även "repat in" en låt som jag tillsammans med en vän ska framföra på skolans julkonsert den 3:e december. Det är tänkt att det ska bli någonting stämningsfullt och fint med stämsång, piano (flygel) och viola. (fiol) Har dessutom varit på luciaövning med kommunens luciatrupp. Förutom allt som har med musicerande att göra har jag ägnat min tid åt läxläsning. Speciellt åt ett tungt historiaarbete som vi haft hängande över oss i ett flertal veckor.
 
Och igår, mina vänner, var jag och Rebecka och såg på den sista "Twilight"-filmen!! Den var faktiskt bättre än förväntat. Jag har ju inte läst böckerna, och kommer säkert aldrig ta mig tid till att göra det heller, så det var verkligen spännande då jag inte hade en aning om vad som komma skulle. En helt klart sevärd film! Så spring nu till närmaste biograf och slå er ner i första bästa röda fåtölj men en extra stor popcorn i hand och med ett trevligt sällskap.
 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Åh så roligt att du och en vän ska framföra en låt på er skolas julkonsert :) samt åhhh jag hade med velat se sista twilight, hoppas jag kan göra det snart, ska se om jag kan få tag i några biljetter, det är ju fullbokat överallt nästan

Svar: Ja, det ska bli roligt :) Det tycker jag verkligen att du ska göra! Som tur är så tycker mina vänner att det är "viktigt" att gå på premiärerna och sitter alltid bänkade framför datorn direkt när biljetterna släpps, så vi fick bokat våra för ganska längesedan :)
Hanna

2012-11-15 @ 21:12:07
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Åh, jag har saknat dina inlägg!! ♥ Välkommen tillbaka, hehe ;)

Svar: Tack så mycket!! ♥ ♥ Haha roligt att höra att någon uppskattar det jag skriver ;) Kram
Hanna

2012-11-15 @ 22:23:40
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se
Postat av: Jouline

Ja det är ju ett måste och se den filmen :) älskar dom filmerna!

Svar: Tycket också att filmerna är väldigt bra och det är absolut ett måste att se den sista! :) Du kommer inte bli besviken, den var verkligen bra! :)
Hanna

2012-11-15 @ 23:27:59
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
Postat av: Jouline♡

Ja jag längtar såå tills jag får se sista filmen av twilight :)

2012-11-16 @ 22:52:00
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
Postat av: Jouline♡

Ja det var jätte mysigt att gå på VIP bio och filemn var grymt bra :)

Svar: Kul att du tyckte det! :) Kompisar till mig tyckte att den var dålig. Förstår inte det!
Hanna

2012-11-19 @ 16:39:22
URL: http://stylebyjouline.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad mysigt med lucia:)

Svar: Ja, visst är det mysigt :)
Hanna

2012-11-20 @ 14:59:32
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Jouline

Oj tyckte dina vänner att den var dålig filmen.. Jag har då inget ont att säga om den :)

Svar: Ja, de tyckte ju det. Inte jag heller faktiskt :)
Hanna

2012-11-21 @ 21:59:56
URL: http://stylebyjouline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0