10 saker du inte visste om mig

Fortsätter med en önskerubrik från Kandkupps : "10 hemligheter om dig själv."
  • Är väldigt lätt att övertala - både på gott och ont.
  • Är självlärd på både piano och gitarr. Sång har jag sysslat med sedan jag var väldigt liten, speciellt i olika barnkörer. På alla videoinspelningar från min barndom sjunger jag.
  • Att prata i telefon på buss, tåg, spårvagn kan vara det jobbigaste jag vet. Man känner på sig att alla runtomkring lyssnar på det man säger och det gör det hela lite obehagligt. Människor som ringer mig frågar ibland varför jag låter så ledsen-för att jag viskpratar så att ingen annan kan tjuvlyssna.
  • Är lite av en tidsoptimist på morgonen när jag ska hinna med bussen. Går ut cirka två minuter innan den går. Bor visserligen nära hållplatsen men måste oftast springa för att hinna.
  • Har alltid tyckt om att skriva och skriver bland annat egen musik.
  • Gillar att ägna min tid åt att titta på serier. Favoriten är "One tree hill"
  • Tar studenten om lite drygt 6 månader. (!!!)
  • Fotograferar på fritiden - inte många i min omgivning som vet om då många är ovetande om att jag har en blogg.
  • Mitt hår har jag färgat sedan jag gick i tredje klass. Har hunnit med att testa extremt många hårfärger och var svarthårig senare delen av högstadiet.
  • Hade en blogg på mellanstadiet tillsammans med en av mina närmaste vänner. Där utsåg vi veckans snyggaste kändis och röstade själva vecka efter vecka på Zac Efron. Hade även honom som bakgrundsbild.
Här var lite grejer som ni kanske inte visste om mig. Vet inte om det var jätteintressant att läsa men det får gå för den här gången.
Hoppas att ni har och får en bra helg.
Kram!

Kommentarer
Postat av: sara

Fin bild=)

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna

2012-10-21 @ 00:42:11
URL: http://rebelshoot.blogg.se
Postat av: Linnéa

Hahahahaha!!! Åh Zac Efron... Those were the days... :')

Svar: Hahaha! Visst var det en fin tid! ;))
Hanna

2012-10-21 @ 17:24:17
URL: http://www.misslenny.tumblr.com
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Hahaha, jag gillar den sista punkten! ;) Kram och tack för idag! :) ♥♥

Svar: Haha visst är det kul! Tack själv finis ;) kram ♥ ♥
Hanna

2012-10-21 @ 18:07:09
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0