Duggregn och höstsyssla

 
Nu har det varit tyst här ett tag. Beror bland annat på att helgen tillbringades på landet med familjen och för att jag varit otroligt trött på eftermiddagarna. Nu har jag i varje fall lite nytt material att publicera då min syster, som vanligt, ställde upp på att bli fotograferad. Mer än så säger jag inte!
Bilden ovan avslöjar söndagens sysselsättning som var den årliga bärplockningen. Hela familjen inklusive farmor och farfar åkte upp på fjället för att plocka lingon och vi fick allt ihop några liter. (ungefär lika mycket till) Kan ni förstå hur härligt det är att gå runt i naturen och endast fokusera på en sak? Det regnade även lite vilket ökade mysfaktorn. Jag älskar verkligen hösten!   

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Oj vad mycket lingon ni hittade :)

Svar: Ja vi hittade faktiskt en hel del i år ;)
Hanna

2012-09-05 @ 20:04:35
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0