Från kylan in i värmen

 
Igår kände jag mig mycket bättre om man jämför med hur jag känt mig de andra dagarna. Jag hade inte längre dunkande huvudvärk och kunde därför koncentrera mig på att plugga inför provet som ska vara idag. Men det blev ingen skola för mig. Har nämligen legat vaken till största delen natten och hostat något så fruktansvärt. På grund av hostningen har jag också fått väldigt ont i magen och kroppen är väldigt svag. Det är jobbigt när man har bestämt sig för någonting men kroppen säger något helt annat. Jag är så trött på att vara hemma nu! Har inte lämnat lägenheten sedan i onsdags. 
 
Detta får bestämt vara det sista "sjuk-inlägget" på ett bra tag, så nu över till något annat. Jag är nämligen med och tävlar om att bli "Söndagens blogg" hos Ragdollie!
Var med du också!
 

Kommentarer
Postat av: Tessie

Hejsan och grattis!
Du är 1 av dom finalister som gått vidare i min lilla tävling. Nu har du fram till söndag på dig att "ragga" röster från dina läsare. Det du gör är att du i din blogg skriver om att du blivit en av finalisterna hos mig, länkar till mitt inlägg, ber dina läsare att skriva 1 kommentar där som skriver nummret framför din bild. Be dom gärna att bra rösta 1 gång också, eftersom samma ip-nummer räknas bara som 1 röst. Lycka till (:

2013-02-06 @ 20:08:33
URL: http://ragdollie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0