Sommar, betong och jordgubbssaft

 
Njuter av den svenska sommaren då den är som bäst. Med 40°C värme på balkongen kan man lätt tro att man ligger och steker i ett soligt Bangkok, men att vara hemma i Sverige är trots allt inte så illa. Men en god läsning, musik, nya solbrillor och ett glas jordgubbssaft i hand går livet som en dans. Något vidare glamoröst vet jag dessvärre inte om det är men som i förra inlägget lever jag nu efter mottot "Carpe Diem", och att fånga lite sol är väl ändå inte så farligt. Skämt åsido, imorgon är det midsommar! Hoppas att ni, liksom jag, har några härliga planer framför er, för än så länge ser i alla fall min midsommar ut att bli kanon!    

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HEJA HÅKAN! :DDDD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0