Nu är det jul igen

Denna helg bestämde jag mig för att vara hemma och kurera mig. Ett ganska bra beslut vill jag lova, men trots att jag under natten sov cirka 14 timmar vaknade jag mer förkyld än någonsin. Just my luck. Jag hoppas verkligen att det förvinner snart och att jag blir helt frisk. Kommer knappt ihåg hur det känns. 

 

 

Imorgon är det första advent och då ska vi äntligen julpynta här hemma. Det är något av det mysigaste jag vet. Dessutom börjar julkalendern imorgon och det är tillåtet att äta choklad även på vardagarna. För att öka mysfaktorn lite extra ska jag även träffa en kompis på stan över en välbehövd fika och jag har dessutom tänkt införskaffa de första julklapparna. Eller i varje fall få lite inspiration till vad man skulle kunna köpa.   

Har förresten äntligen beställt en bikini och går nu mest runt och väntar på att den ska dimpa ner i brevlådan. Hoppas för guds skull att den passar, för nu är det nära! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0