Throwback - Thailand 2012

 
Om exakt två månader, endast åtta veckor, sitter jag i detta nu på ett flygplan med Bangkok som slutdestination. Att det är såpass nära känns både ofattbart och lite läskigt samtidigt som jag är oerhört förväntansfull och lycklig över att äntligen få komma iväg. Iväg från regn och från rusk och bli välkomnad av en värme som nästintill kan liknas med att gå in i en vägg. Vad vi ska göra under thailandsvistelsen är ej hugget i sten utan vi tar det som det kommer. Vi har dock lite tankar på tempel och turistattraktioner vi vill besöka och ställen vi vill stanna på under längre perioder, men mer än tankar är det än så länge inte. Mig oroar det dock inte, det är tvärom skönt att inte ha en semester framför sig som är planerad in i minsta detalj. Mitt största bekymmer just nu är hur sjutton jag ska finna den ultimata bikinin. Kanske är en småsak men snart står vi där på flygplatsen och vinkar våra familjer hejdå och då vill jag bannemig vara redo för solsemester på riktigt, med badkläder i bagaget. Hur svårt kan det vara..          

Kommentarer
Postat av: Molly

åh vad roligt att shoppa bikini ändå, inte ofta man får användning av en sådan direkt! Tror du lär hitta någon tjusig :)

xxx

2013-11-14 @ 22:31:41
URL: http://mollyeeb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0