Can't buy me love?

 
Nu är den äntligen här, min nya älskling. Har varit superglad hela kvällen och kan inte vänta tills jag får använda den på riktigt. Jag och Frida har planerat att göra någon form av "halloween-tema-plåtning" i helgen så då åker den fram. Hoppas även att den nya kameran ger mig mer motivation till att ta lite finare vardagsbilder också. Dessa ovan är ju inte direkt någonting att skryta med. Nu ska jag se något avsnitt av "Elsas värld" och sedan försöka sova. Vet fortfarande inte vad jag tycker om serien. Skrattar ibland men sitter för det mesta med skämskudden nära till hands. Kan inte bestämma mig för om den är bra eller dålig, men ändå finns det något som får mig att fortsätta titta. 
 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0