Tillbaka, men i sämre skick

Tillbaka igen efter en oberäknelig och ofrivillig frånvaro. Nu fungerar allt som det ska och jag planerar att fortsätta uppdatera så ofta jag har tid och lust. Det är konstigt att när man har tillgång till en regelbunden uppdatering så uppdaterar man inte. Men när man inte har möjlighet att skriva, ja då kliar det i fingrarna och man har hur mycket inspiration som helst. Nu har jag iallafall bunkrat på mig med bilder och texter som kommer komma upp här i kommande inlägg, och det ser i varje fall jag fram emot. Ni har inte missat så mycket under tiden jag varit borta då jag i princip endast jobbat, pluggat körkort samt ätit och sovit som vilken annan normal människa som helst. Så som jag sa, ni har inte missat så mycket. Låg dock hemma i förkylning några dagar förra veckan och i tisdags kväll åkte jag dessvärre på magsjuka. Typiskt. Så som ni förstår har jag inte mått något vidare bra de senaste dagarna. Har fått ställa in jobb, gymträff med vänner, övningskörningstid och fikadejt. Men nu är jag snart på benen igen! 

 

Hoppas ni mår fint.
Kram

 


Kommentarer
Postat av: Molls

haha skönt att du är en normal människa i alla fall! Man undrade ett tag alltså.... haha ;D Meen JA bli frisk nu jag typ ruttnar bort här!!

2013-10-11 @ 17:13:34
URL: http://mollyeeb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0