På återseende, Chiang Mai

Snart ska vi åka till tågstationen och sätta oss på tåget som tar oss tillbaka till Bangkok. Det vill säga att vi har en 12 timmars resa framför oss. Det är inte långt kvar av resan nu vilket är tråkigt. Jag har väldigt blandade känslor angående just hemresan då jag både tycker att det ska bli skönt att komma hem till mitt "vanliga" liv och tycker att det är fruktansvärt sorgligt att lämna detta varma paradis för ett blaskigt snökaos. Jag tror att Rebecka känner detsamma.
 
Med fullpackade resväskor säger vi nu adjö till Chiang Mai som har bjudit på så mycket. Tiger Kingdom, One day trekking och nattmarknader. Tack för den här gången, vi ses kanske igen någon gång!
 
Vi å andra sidan hörs när vi anlänt till Bangkok.
Hej så länge!
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0