Throwback - Spanien, sommaren 2012

Absolut den godaste kebaben jag någonsin ätit! 
 
Sommaren 2012 åkte jag och min mormor på ett alldeles eget äventyr till Spanien. Vi hälsade på min morbror och mina kusiner, åt gott och mådde bra i den stekande värmen. Och på tal om stekande värme är det mindre än en vecka kvar tills jag och Rebecka lämnar Sverige för 3½ veckas Thailandvistelse, och efter en dag av planering är jag nu taggad till tusen! Ska bli skönt med lite sol och avkoppling och även spännande att återigen upptäcka den thailändska kulturen. Jag har tänkt använda bloggen som en form av resedagbok och kommer därför försöka uppdatera dagligen så att släkt och vänner kan följa vad som händer under vår resa. Hoppas att ni vill följa med!
Kram 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0