"Vi ska gå genom åskan, min bror och jag"

 

Hej på er,

Igår besökte vi Lonely beach där vi från början tänkt bosätta oss. Vi var där hela dagen lång vilket var väldigt mysigt och fint (glömde såklart min kamera så har inga bilder, typiskt) men vi kom ändå fram till att vi gjort rätt i att åka till White Sand på direkten. Skönt att bo på samma ställe under en längre period och slippa flänga runt och dessutom finns det lite mer att göra här.

 

 Idag har vi återigen gottat oss i solen i hopp om att fånga de sista soltimmarna innan vi far vidare och ser oss omkring i den norra delen av detta fantastiska land. Den 30:e åker vi nämligen vidare till Chiang Mai för att ta reda på vad den staden har att erbjuda. Så denna dag har vi till stor del bara lapat sol, halvslumrat i skuggan i takt med vågornas brus och läst bok. Kristian Gidlunds I kroppen min är på riktigt den finaste, ärligaste och mest hjärtekrossande bok jag någonsin lagt mina ögon på. Att själv befinna sig i paradiset och samtidigt läsa om en människa vars kropp sakta med säkert tynar bort får en att uppskatta livet ännu lite mer. Jävla cancer.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0